Aandeel Firefoxgebruikers bereikt dieptepunt

Het aandeel gebruikers dat Firefox als standaardbrowser gebruikt heeft de afgelopen twee maanden een dieptepunt bereikt.
zondag 6 juli 2014 om 16:54 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht