'Apple bouwt datacentrum op Curaçao

Apple zou niet in Nederland een datacentrum willen bouwen, maar op Curaçao.
zondag 17 augustus 2014 om 12:30 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht