Apple-ceo Tim Cook benadrukt privacy bij lancering iOS 8
Tegelijk met de lancering van het nieuwe besturingssysteem iOS 8 voor iPhones en iPads heeft Apple-ceo Tim Cook de nadruk gelegd op het inlichten van klanten over het privacybeleid van zijn bedrijf.
donderdag 18 september 2014 om 08:41
| Door: Nu.nl | Website