Apple-ceo Tim Cook benadrukt privacy bij lancering iOS 8

Tegelijk met de lancering van het nieuwe besturingssysteem iOS 8 voor iPhones en iPads heeft Apple-ceo Tim Cook de nadruk gelegd op het inlichten van klanten over het privacybeleid van zijn bedrijf.
donderdag 18 september 2014 om 08:41 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht