'Apple eist helft inkomsten uit betaalde abonnementsdienst voor nieuws'

Apple spreekt met uitgevers over een nieuwe abonnementsdienst voor artikelen. Daarbij zou het bedrijf de helft van de inkomsten zelf willen houden, schrijft The Wall Street Journal op basis van ingewijden.
dinsdag 12 februari 2019 om 23:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht