Apple gaf Google aan bij telecomwaakhond
Apple heeft Google in januari getipt bij de Amerikaanse telecomwaakhond FTC. Googles webwinkel zou niet voldoende beveiligd zijn tegen onbedoelde in-app aankopen.
woensdag 9 juli 2014 om 21:49
| Door: Nu.nl | Website