Apple: 'Klein deel Spotify-klanten betaalt commissie via App Store'

Apple laat in documenten aan de Europese Commissie weten dat 680.000 Spotify-gebruikers 15 procent van hun abonnementskosten aan Apple betalen. Dat schrijft Der Spiegel. Geen van de abonnees betaalt 30 procent commissie via de App Store, zoals Spotify eerder beweerde.
maandag 24 juni 2019 om 22:49 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht