Apple maakt downgraden van iOS 8 onmogelijk

Apple is gestopt met het signeren van iOS 7.1.2. Dat maakt het voor iOS 8-gebruikers onmogelijk om te downgraden naar iOS 7.
zaterdag 27 september 2014 om 08:07 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht