'Apple neemt Beats Music op de schop'

Apple zou van plan zijn muziekstreamingdienst Beats Music op de schop te nemen. Het bedrijf werd met de aankoop van Beats eigenaar van de streaming muziekdienst.
dinsdag 23 september 2014 om 07:27 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht