Apple neemt modemdivisie Intel over voor 1 miljard dollar
Apple heeft 1 miljard dollar (ruim 890 miljoen euro) betaald om "het grootste deel" van Intels afdeling, waar modemchips voor smartphones worden gemaakt, over te nemen. Dat maakten de bedrijven samen bekend in een persbericht.
vrijdag 26 juli 2019 om 10:39
| Door: Nu.nl | Website