'Apple ontslaat Beats-werknemers'

Apple is begonnen met een ontslagronde bij Beats. Werknemers van de afdelingen financiën, klantenservice en personeelsbeleid kunnen hun baan kwijtraken.
woensdag 30 juli 2014 om 22:09 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht