'Apple voert productie iPhone 6 Plus op'

Apple zou de productie van de iPhone 6 Plus hebben opgevoerd, ten koste van de iPhone 6. Het is niet duidelijk hoe de productie-verhouding tussen beide toestellen is.
dinsdag 7 oktober 2014 om 16:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht