Beats-oprichter noemt Apple-oordopjes 'slecht'

Volgens Jimmy Iovine, samen met Dr. Dre oprichter van Beats Music, zijn de oordopjes die Apple meelevert met zijn telefoons 'slecht'.
donderdag 29 mei 2014 om 12:49 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht