'Betaaldienst Apple Pay deze week van start in VS'

De betaaldienst Apple Pay lijkt deze week van start te gaan in de VS. Meerdere winkels bereiden zich voor op de lancering.
maandag 13 oktober 2014 om 07:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht