'Blizzard stopt na twee jaar met firstpersonshooter rond StarCraft'
Gameontwikkelaar Blizzard zou een aantal weken geleden de stekker hebben getrokken uit een firstpersonshootervariant van het strategiespel StarCraft, bericht Kotaku op basis van drie anonieme ingewijden. De game zou twee jaar in ontwikkeling zijn geweest.
vrijdag 7 juni 2019 om 12:55
| Door: Nu.nl | Website