Britse provider stopt samenwerking met Huawei
De Britse provider BT gebruikt niet langer apparatuur van het Chinese bedrijf Huawei voor zijn telecommasten. Meerdere landen namen onlangs vergelijkbare besluiten, uit angst voor Chinese spionage.
woensdag 5 december 2018 om 18:56
| Door: Nu.nl | Website