China werkt aan eigen besturingssysteem

China werkt aan zijn eigen besturingssysteem dat de strijd moet aangaan met Amerikaanse software zoals Microsoft Windows en OS X van Apple.
zondag 24 augustus 2014 om 14:42 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht