'Chinese overheid doet Apple in de ban'

De Chinese overheid doet uit veiligheidsoverwegingen computers en tablets van Apple in de ban. Het is voor overheidsinstanties verboden om nog producten van Apple zoals een iPad of een MacBook aan te schaffen.
woensdag 6 augustus 2014 om 10:27 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht