'Chinezen hackten negen keer Pentagon'

China heeft negen keer ingebroken in de computernetwerken van bedrijven die voor het Pentagon werken. 
woensdag 17 september 2014 om 21:15 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht