DigiD getroffen door storing

Het is op het moment niet mogelijk om bij DigiD in te loggen met behulp van een sms-code, omdat de inlogdienst is getroffen door een storing.
woensdag 15 mei 2019 om 11:45 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht