'DigiD was lek bij 12 gemeenten'

De DigiD-toegang van twaalf gemeenten en twee andere instanties heeft bijna een jaar open gestaan voor potentiële hackers. 
dinsdag 28 oktober 2014 om 16:38 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht