'Een derde van WebOS-team vertrokken na ruzies met LG'

De overname van WebOS door LG dreigt uit te draaien op een mislukking. Er zijn flinke ruzies tussen de twee bedrijven en een derde van het WebOS-personeel zou al zijn opgestapt.
vrijdag 29 augustus 2014 om 12:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht