Eerste GM-auto met 'handsfree' besturing verschijnt in 2016
General Motors (GM) brengt in 2016 een Cadillac uit die 'handsfree' bestuurd kan worden op de snelweg. Via wifi kan de auto ook communiceren met andere voertuigen.
maandag 8 september 2014 om 07:06 | Door: Nu.nl | Website