Eerste GM-auto met 'handsfree' besturing verschijnt in 2016

General Motors (GM) brengt in 2016 een Cadillac uit die 'handsfree' bestuurd kan worden op de snelweg. Via wifi kan de auto ook communiceren met andere voertuigen.
maandag 8 september 2014 om 07:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht