'EU beboet Google voor machtsmisbruik met advertenties'

De Europese Commissie zou van plan zijn om Google binnenkort opnieuw een boete op te leggen, zeggen ingewijden tegen persbureau Bloomberg.
donderdag 17 januari 2019 om 15:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht