Facebook dwingt alle leden Facebook Messenger te gebruiken

Facebook gaat zijn gebruikers verplichten de losse applicatie Facebook Messenger te gebruiken. De berichtenfunctie wordt uit de normale Facebook-app voor Android en iPhone gehaald.
dinsdag 29 juli 2014 om 11:48 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht