Facebook dwingt alle leden Facebook Messenger te gebruiken
Facebook gaat zijn gebruikers verplichten de losse applicatie Facebook Messenger te gebruiken. De berichtenfunctie wordt uit de normale Facebook-app voor Android en iPhone gehaald.
dinsdag 29 juli 2014 om 11:48
| Door: Nu.nl | Website