Facebook komt met Windows- en Mac-versie van chatdienst Messenger
Facebook komt met een desktopversie van zijn Messenger, waardoor de chatdienst ook op Windows- en macOS-computers gebruikt kan worden. Dat heeft topman Mark Zuckerberg dinsdag aangekondigd op Facebooks ontwikkelaarsconferentie F8.
dinsdag 30 april 2019 om 19:40
| Door: Nu.nl | Website