Waarom zijn abonnees boos dat XS4ALL verdwijnt?
Telfort, Yes Telecom en XS4ALL verdwijnen. Moederbedrijf KPN gaat de merken onderbrengen onder het KPN-merk. Maar waar klanten van die eerste twee providers niet veel problemen lijken te hebben met de naamsverandering, zijn XS4ALL-leden boos en teleurgesteld. Waar komt die emotie vandaan?
Read more