'FBI zette hacker in voor cyberaanvallen'

De FBI zou begin 2012 een hacker hebben opgepakt, waarna die andere hackers aanzette om websites aan te vallen en de gegevens te overhandigen.
donderdag 24 april 2014 om 14:03 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht