Gebruik Facebook Messenger verdubbeld na afsplitsing

Ongeveer 3,7 miljoen Nederlanders hebben de app Facebook Messenger op hun telefoon staan, ruim twee keer zo veel als een jaar eerder.
maandag 27 oktober 2014 om 11:05 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht