Google deelde signaalsterkte van Android-telefoons met telecomaanbieders

Google heeft van maart 2017 tot april 2019 wereldwijd de signaalsterkte van Android-telefoons gedeeld met telecomaanbieders, die op basis van deze informatie hun dekking konden verbeteren. Het programma is begin dit jaar stilgelegd, wat volgens bronnen van persbureau Reuters gebeurde uit angst voor kritiek van gebruikers en toezichthouders.
maandag 19 augustus 2019 om 15:26 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht