Google rolt 'abonneren via Google' uit in Nederland

Google heeft 'abonneren via Google' beschikbaar gemaakt in Nederland. NRC Handelsblad is het eerste nieuwsmedium dat gebruikmaakt van de dienst, maakte Google Nederland-communicatiemanager Rachid Finge bekend via Twitter.
zaterdag 23 februari 2019 om 13:40 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht