'Grote ICT-bedrijven leiden overheid om de tuin'
Het zou niet alleen de schuld zijn van de overheid dat er elk jaar 4 tot 5 miljard euro verloren gaat aan ict-projecten die mislukken. Enkele bedrijven zouden de overheid om de tuin leiden.
vrijdag 25 april 2014 om 20:06
| Door: Nu.nl | Website