Hackers boos om 'criminalisatie' door OM
Vooraanstaande Nederlandse hackers hebben een open brief naar het Openbaar Ministerie gestuurd omdat hackers volgens hen nog steeds ten onrechte worden gecriminaliseerd.
dinsdag 26 augustus 2014 om 09:56
| Door: Nu.nl | Website