Hackers boos om 'criminalisatie' door OM

Vooraanstaande Nederlandse hackers hebben een open brief naar het Openbaar Ministerie gestuurd omdat hackers volgens hen nog steeds ten onrechte worden gecriminaliseerd.
dinsdag 26 augustus 2014 om 09:56 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht