Hackers vergrendelen Australische iPhones en iPads op afstand

Een aantal Australiërs klaagt op Twitter en het Apple-forum over iPhones en iPads die op afstand zijn vergrendeld door hackers. De hackers eisen een schadevergoeding voordat ze het toestel ontgrendelen.
dinsdag 27 mei 2014 om 14:46 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht