'Herstructurering Blackberry is afgerond'
Na drie jaar tijd en het ontslag van 60 procent van zijn werknemers is de herstructurering van Blackberry afgerond. Het bedrijf gaat weer voorzichtig personeel aannemen.
dinsdag 5 augustus 2014 om 12:56
| Door: Nu.nl | Website