Hongaarse regering wil internetbelasting invoeren
De Hongaarse regering is van plan om een aparte internetbelasting in te stellen, waarbij internetproviders per gigabyte een bedrag aan de staat moeten afstaan.
woensdag 22 oktober 2014 om 13:36
| Door: Nu.nl | Website