Hongaarse regering wil internetbelasting invoeren

De Hongaarse regering is van plan om een aparte internetbelasting in te stellen, waarbij internetproviders per gigabyte een bedrag aan de staat moeten afstaan.
woensdag 22 oktober 2014 om 13:36 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht