'Huawei is van plan om de Verenigde Staten aan te klagen'

De Chinese telecom- en smartphonefabrikant Huawei zou van plan zijn om de Amerikaanse overheid aan te klagen, meldt The New York Times op basis van twee anonieme ingewijden.
maandag 4 maart 2019 om 14:55 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht