India wil eigen ruimtestation na bemande ruimtereis in 2022
India is van plan om zijn eigen ruimtestation in een baan om de aarde te brengen. Het ruimtevaartuig moet de volgende stap worden nadat het Aziatische land zijn eerste bemande ruimtereis heeft afgerond, maakt de Indiase ruimtevaartorganisatie ISRO donderdag bekend.
donderdag 13 juni 2019 om 22:53
| Door: Nu.nl | Website