ING brengt binnenkort Apple Pay naar Nederland
ING gaat in Nederland binnenkort Apple Pay aanbieden, laat de bank woensdag weten in een persbericht. Op een webpagina belooft ING binnenkort meer te vertellen over de komst van de dienst.
woensdag 1 mei 2019 om 13:42
| Door: Nu.nl | Website