ING brengt binnenkort Apple Pay naar Nederland

ING gaat in Nederland binnenkort Apple Pay aanbieden, laat de bank woensdag weten in een persbericht. Op een webpagina belooft ING binnenkort meer te vertellen over de komst van de dienst.
woensdag 1 mei 2019 om 13:42 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht