Inloggen met DigiD was niet mogelijk door storing

Veel bezoekers van overheidswebsites konden op maandagochtend niet inloggen door een storing met inlogdienst DigiD.
maandag 11 februari 2019 om 12:07 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht