'iPhone 6 krijgt speciale modus voor bediening met één hand'

De iPhone 6 zou een speciale modus krijgen die het gebruikers makkelijker maakt om het toestel met één hand te bedienen.
vrijdag 5 september 2014 om 10:04 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht