Japans bedrijf belooft ruimtelift in 2050

Een Japans bedrijf stelt dat in 2050 de eerste ruimtelift operationeel moet zijn. Naar de ruimte gaan zou dan veel goedkoper worden.
dinsdag 23 september 2014 om 09:40 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht