Kabinet wil e-mail opnemen in briefgeheim

Elektronische communicatie als e-mail wordt opgenomen in het brief-, telefoon- en telegraafgeheim. Het wordt illegaal om deze communicatie zonder toestemming te lezen.
vrijdag 11 juli 2014 om 17:04 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht