Kabinet wil e-mail opnemen in briefgeheim
Elektronische communicatie als e-mail wordt opgenomen in het brief-, telefoon- en telegraafgeheim. Het wordt illegaal om deze communicatie zonder toestemming te lezen.
vrijdag 11 juli 2014 om 17:04
| Door: Nu.nl | Website