Komst telefoonopladers op stations nog onzeker

Het is nog maar de vraag of er op stations en perrons laadpalen komen te staan waarmee treinreizigers hun mobiele telefoons, tablets en laptops kunnen opladen. 
vrijdag 13 juni 2014 om 12:00 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht