'Microsoft komt binnenkort met selfie-smartphone'

Microsoft zou op korte termijn met twee nieuwe smartphones komen. Het zou gaan om een nieuw high-end-toestel en een 'selfie-smartphone'.
dinsdag 29 juli 2014 om 16:07 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht