'Microsoft ontslaat alle advertentieverkopers'

Microsoft heeft zijn gehele advertentieverkoopteam ontslagen, waardoor er zo'n 100 medewerkers op straat komen te staan.
vrijdag 31 oktober 2014 om 23:22 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht