Microsoft ontslaat opnieuw 2.100 werknemers

Microsoft ontslaat opnieuw 2.100 werknemers, nadat de softwaregigant in juli al 13.000 banen schrapte.
donderdag 18 september 2014 om 20:41 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht