Microsoft schrapt 18.000 banen
Microsoft is van plan om in een jaar tijd maar liefst 18.000 banen te schrappen. Verwacht wordt dat zo'n 12.500 voormalig Nokia-medewerkers hun baan verliezen, nadat de apparatentak van het Finse bedrijf werd overgenomen voor 7,2 miljard dollar.
donderdag 17 juli 2014 om 16:46
| Door: Nu.nl | Website