Microsoft schrapt 18.000 banen

Microsoft is van plan om in een jaar tijd maar liefst 18.000 banen te schrappen. Verwacht wordt dat zo'n 12.500 voormalig Nokia-medewerkers hun baan verliezen, nadat de apparatentak van het Finse bedrijf werd overgenomen voor 7,2 miljard dollar. 
donderdag 17 juli 2014 om 16:46 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht