Mobiel datagebruik in Nederland verdubbeld in 2018

Het verbruik van mobiele data is in de eerste helft van 2018 verdubbeld ten opzichte van een jaar eerder. Gebruikers verstoken volgens de Autoriteit Consument & Markt (ACM) nu gemiddeld twee gigabyte aan data per maand.
donderdag 7 februari 2019 om 12:18 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht