Mobiele Facebook-chat alleen nog mogelijk via Messenger-app

Facebook gaat de chatfunctie uit zijn officiële app halen. Gebruikers die willen chatten moeten voortaan de Messenger-app gebruiken.
donderdag 10 april 2014 om 06:22 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht