Motorola gaat weer tablets maken

Motorola heeft al een aantal jaar geen tablet meer uitgebracht. Nu het bedrijf is overgenomen door Lenovo is er weer een nieuw tablet gepland.
dinsdag 14 oktober 2014 om 16:06 | Door: Nu.nl | Website

Copyright © 2026 6i Alle rechten voorbehouden.

TelefoonBel 6iStuur een bericht